30.9.10

312. I can be cruel.

I don't know why.

4 komentarze:

  1. Eta, Eta... Eta. przypomniałam sobie dzisiaj, że prowadzisz to. od 23 siedzę i czytam.
    i płaczę.
    jak ta głupia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio za dużo tych zakrętów jest. szczególnie w tym i tamtym miesiącu. o skrzyżowaniach nie wspomnę.
    ale ja nie o tym.
    chociaż sama nie wiem już o czym.

    OdpowiedzUsuń
  3. bo... bo jest (było? chyba tylko ja to widzę).
    czasami mam wrażenie, że rozmawiam ze ścianą.
    że co nie powiem, to usłyszę 'aha, no, to fajnie widzę było'
    nie tak miało być.
    ale ja wierzę. nadal. bo musi być dobrze.
    u Ciebie też. wiesz to.

    OdpowiedzUsuń
  4. i mocno się przytulę, tak?
    zrobię dokładnie to samo. dokładnie.
    nie wiem, czy bardziej kocham, czy bardziej jestem głupia i naiwna.


    NIE WIEM.

    OdpowiedzUsuń