2.1.12

373. nienie

kofeina nikotyna seks
i prawo jazdy.

5 komentarzy:

  1. Oho. Powodzenia. Chyba, że już masz to gratz ; ).

    OdpowiedzUsuń
  2. może zatem powinienem zredukować egzystencjalną uczuciowość, bo tej ostatnimi czasy aż za dużo, nie wiem.
    a autodestrukcyjne zapędy tkwią w każdym z nas, tylko u mnie dotyczą przede wszystkim psychiki (nie potrafiłbym fizycznie się zniszczyć, jeszcze nie).
    w każdym razie brakuje mi teobrominy, taniny czy innych endorfin, wszystko opiera się na chemii wewnętrznej, która u mnie jest wyjątkowo rozregulowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak doskonale to znam. trzymam w sobie setki słów, część z nich próbuję wysłać w eter, oczekuję odzewu. ale jednak trudno tak, nikt do ostatniej myśli nie zrozumie mnie bardziej, niż ja sam. poza Nią, ale Ona ma już inny świat. własny.

    OdpowiedzUsuń
  4. kofeina nikotyna i seks zawsze dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego została mi tylko kofeina, na nikotynę mnie nie stać, seks, no cóż, nie ma okazji.
    a, zapisać się na kurs.

    OdpowiedzUsuń