6.3.12

388. zamykanie

osiemnaście i plastikowa karta w portfelu nie zmieniają nic, ale to zawsze dobry moment na jakieś zmiany. (nic nie stoi na przeszkodzie, by coś ze sobą zrobić sporo wysiłku wkładasz w samobiczowanie, to może wystarczy ukierunkować to w stronę zmiany? ja wiem, fajnie jest być nieszczęśliwym, weltschmerz, poeci przeklęci itd... ale to jest dobre na chwilę, to słaby pomysł na całe życie. - pisze .m ) nie będę się już bawić w dorosłych, zabawa mijałaby się z celem - strach przed odpowiedzialnością należy wyeliminować. jestem dobra. zawsze byłam. i znajdę to w sobie znowu. rok temu pisałam, że jest trudniej niż myślałam. dzisiaj mogłabym napisać, że myślałam, że będzie gorzej. mam świadomość, że jeśli pęknę, to mnie pozbierają. to jest taka moja nowa siła, o którą postanowiłam zadbać. cieszę się na poznań (zwykły dzień, whiskey, papierosy, nie wiedziałam że jesteś taka fajna) i na koko moją. na tych nowych ludzi. cieszę się, bo oni mnie chcą. poszukam w sobie kobiety, odejdę, żeby wrócić - do siebie. z doświadczeń można wywnioskować, że życia się nie powierza, życie się dzieli. oznacza to dokładnie tyle, że muszę mieć jakąś część siebie dla siebie - chociażby z powodów bezpieczeństwa, zabezpieczenia na przyszłość, awaryjnych wyjść. nie chodzi tutaj o zaufanie czy poświęcenie, ale tylko i wyłącznie o swojość. o poczucie, że jest się dla siebie good enough. chcę być dla siebie good enough. 


jeśli będę dzisiaj płakać, to tylko ze szczęścia. postanowione. życzę sobie wszystkiego najlepszego.

9 komentarzy:

  1. Życzę ci, żeby to wszystko najlepsze i good enough trwało dłużej niż jedną notkę, niż nawet miesiąc czy rok. Żeby nie-nieszczęśliwość nie była tylko pomysłem, ale życiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baw sie byciem dorosla, ale nie soba, swoim kosztem. Tego Ci zycze.

      (A propos Twojego dobra: swietujemy d z i s z B. polrocznice, ktora bez Ciebie i Dekoderow nie mialaby miejsca. Dziekujemy)

      Usuń
  2. nie jestem w tym dobry, więc życzę Ci wszystkiego, czego tylko sobie zapragniesz. po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, że ja nie mogę się doczekać swoich osiemnastych urodzin tylko i wyłącznie dlatego, że wiek z numerem 17 przyniósł mi niesamowitego w życiu pecha i to był najgorszy rok jak do tej pory. naiwnie myślę, że kiedy zniknie, nareszcie nastanie spokój i harmonia, a natłok obowiązków (say what?) przygniecie mnie na tyle, że nie będę myślała o swoich dawnych problemach.

    życzę Ci, żebyś była szczęśliwa. jeśli tak się stanie, to wszystko będzie wspaniałe. zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. by wszystko co ma nadejść dobre nadeszło szybko i zostało na długo oraz tego, aby co złe nie nadeszło nigdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby ania Cię już tak bardzo nie wkurwiała, o.

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli nie jesteś już z R.?

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam , do końca życia nie przestanę przepraszać

    OdpowiedzUsuń
  8. Też Ci życzymy wszystkiego najlepszego.
    Wróć do siebie, żeby móc stawić czoła światu.
    Nie bój się i nigdy nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń