27.12.12

410. postanowienie.

i będą mi mówić: aspazjo

13 komentarzy:

  1. Mógłbym Ci już tak mówić, mała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie mógłbyś.
      zapisuję sobie mądre słowa na kartce, to dopiero początek.

      Usuń
  2. To, że on Ciebie nigdy nie doceniał, nie znaczy, że Ty siebie masz teraz nie doceniać. Jesteś najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. to piękne, być takim symbolem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odzywasz się, ale się śnisz.
    Może nas sobie też wyśnię, co Ty na to mała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nalegałbym. Bardzo lubię ciemnowłose. Poza tym - dlaczego zaczęłaś publikować moje komentarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka poza, nudno jest, brak akcji.
      podobno to blondynki są kobietami do kwadratu.

      Usuń
  6. Przyznaj się, że się stęskniłaś.
    Widziałem na zupie taki cytat z Kundery. Naprawdę myślisz, że każdy mężczyzna chce blondynki? W Tobie zawsze było tyle kobiecości, że mogłaś nią obdzielić pięć innych dziewczyn, a mimo to nadal byłabyś taka pełnokrwista.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam czasu na pisanie długich e-maili. Po tym jak mnie potraktowałaś na dworcu pomyślałem, że lepiej będzie, jeśli przestanę się odzywać. Co nie było takie trudne, bo i tak nie odbierałaś telefonów :D
    Nadal chciałbym wiedzieć co u Ciebie. Mówiłaś, że 'wszystko jest w jak najlepszym porządku'.
    Myślałem, że szybciej się domyślisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, może zamiast robić mi prywatę tutaj, to zadzwoń. numer znasz.

      Usuń